Fondatorul şi CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg şi-a cerut iertare la sfîrşitul sărbătorii evreieşti Iom Kippur, pentru diviziunile create de activitatea sa.
„Pentru felul în care activitatea mea a fost folosită pentru a diviza oamenii mai degrabă decît a ne aduce împreună, îmi cer iertare şi mă voi strădui să lucrez mai bine”, a scris Mark Zuckerberg pe contul personal.
Recent, Facebook a anunţat că cea mai mare reţea de socializare din lume va face schimbări în ceea ce priveşte reclamele politice. Mark a spus că va exista mai multă transparenţă în ceea ce priveşte reclamele din cadrul reţelei şi vor fi vizate în primul rînd postările propagandistice. Reclamele politice se află în mijlocul unui scandal în Statele Unite în care se cercetează modul în care Rusia s-ar fi implicat în alegerile locale din 2016 în urma cărora Donald Trump a devenit preşedinte. Potrivit Facebook, o misterioasă companie rusească a cheltuit 100.000 de dolari în timpul alegerilor din 2016 pe reclame politice care au targetat cetăţeni americani.
Legea electorală din Statele Unite interzice cetăţenilor şi organizaţiilor străine să investească bani pentru a influenţa alegerile.
Lasă un răspuns