ANAF investește aproape 13 milioane de lei într-o platformă online de licitație pentru bunuri executate

ANAF

Populația și firmele vor putea cumpăra de la jumătatea anului următor online bunuri vândute de către ANAF, cum ar fi mașini, terenuri, apartamente, dar și diverse bunuri ajunse în depozitele Fiscului.

ANAF va avea peste un an o platforma online pentru vânzarea la licitație de bunuri intrate în proprietatea privată a statului sau sechestrate în materie penală și fiscală în procedura de executare silită. Costul acestei platforme este de 12,82 milioane de lei, doar pentru servicii de dezvoltare software. Platforma va prezenta detalii despre bunurile vândute, inclusiv fotografii și video, și va putea face față unui număr minim de 10.000 de utilizatori care să participe concomitent la licitațiile online deschise. De asemenea, va avea și variantă în limba engleză. Pentru a putea folosi platforma, cei care nu au deja conturi de SPV sau ghișeul.ro, vor fi nevoiți să parcurgă o procedură de înscriere cu identificare la distanță.

Platforma trebuie să fie în funcțiune peste un an. Contractul vizează platforma de licitații on-line, precum și digitalizarea completă a activității de valorificare a bunurilor pe care le vinde ANAF. Infrastructura hardware și software de bază și middleware nu se achiziționează în cadrul acestui proiect, aceasta urmând a fi puse la dispoziție de către CNIF. ANAF a mai încercat în trecut trecerea licitațiilor în online, dar fără să ducă la capăt proiectele. A

One thought on “ANAF investește aproape 13 milioane de lei într-o platformă online de licitație pentru bunuri executate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *