Volkswagen vine cu un nou brand low-cost

Volkswagen vrea să lanseze iniţial trei modele diferite, cu preţuri între 6.000 de euro şi 8.000 de euro.
Pieţele cele mai importante pentru noul brand ieftin al Volkswagen ar fi China, India şi Rusia, dar maşinile ar urma să fie vândute şi în România, scrie Auto Bild.

 
Grupul german ar putea produce automobilele în China sau India.
Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, dar a adăugat că nu s-a luat nicio decizie.
“Dacă Volkswagen ar introduce pe piaţă un model de 6.000 de euro, atunci ar fi o maşină a poporului, chiar dacă sub un alt nume. Adevărul este, însă, că am mai auzit asta. În octombrie 2006, Auto Bild a scris despre planurile Volkswagen de a construi o nouă maşină de mici dimensiuni. Surse din grup au declarat atunci că preţul de vânzare pentru acea maşină urma să fie de 5.000-6.000 de euro. Aceasta a fost lansată mai târziu ca modelul Up, care acum costă cel puţin 9.975 de euro”, potrivit revistei germane.

 
Volkswagen este lider autoritar al pieţei germane în primele nouă luni, cu 514.986 unităţi şi cotă de piaţă de 21,8%.

 

Florin DRIGA

florin.driga [@] informatiadecalarasi.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *