Autostrada Bucureşti-Constanţa (197 km) trebuia finalizată încă de anul trecut. Ministerul Transporturilor a anunţat însă că a fost nevoit să rezilieze contractul cu firma franceză Colas, care câştigase licitaţia pentru tronsonul Cernavodă-Medgidia, motivând decizia prin „refuzurile repetate ale constructorului de a continua execuţia lucrărilor, invocând diverse motive pentru a justifica întârzierile”.
Totuşi Autostrada Soarelui, Bucureşti-Constanţa, ar putea fi parcursă de la un capăt la altul, fără întrerupere, începând cu a doua parte a lunii viitoare. Acest lucru ar putea fi posibil pentru că tronsonul dintre Cernavodă şi Medgidia ar urma să fie dat în folosinţă, pe un singur fir de mers, la sfârşitul lui iulie.
Proiectul de construcţie a tronsonului a fost scos din nou la licitaţie şi a fost câştigat de companiile Astaldi (Italia) şi Max Boegl (Germania), cele care au câştigat şi licitaţia pentru construirea tronsonului Medgidia-Constanţa. Lucrările au fost reluate în octombrie 2011, cei 20 de kilometri de autostradă urmând să fie finalizaţi în ianuarie 2013.
Lasă un răspuns